Rolig bild ??

Här är en bild som är både rolig och annorlunda :)




Jag känner förresten att jag kanske borde börja skriva lite mera i inläggen så att det inte bara blir bild på bild på bild...

I förigår så fotograferade jag Xenea Hedberg som ni vet och sett ( Bilden ovan föreställer henne också ), innan jag fotade henne då hade jag fotograferat henne 2 ggr innan.. och det är dom enda gångerna jag ens försökt mig på modellfotografering men som ni ser så utvecklas jag snabbt och vill gärna fortsätta inom detta :) Samt vill jag alltid lära mig nya saker och är absolut inte rädd för att prova.

Nu har jag bara en sista sak jag har på hjärtat, Vrf kabn inte alla dessa Fjortisfotografer bara gå och lägga sig! Jag personligen bedömer alla bilder helt opartiskt och försöker alltid att ge ris och ros kritik.. men dom flesta av dessa fotografer bara klagar och klagar och klagar på ens bilder och säger att dom kan göra bättre jobb själv, men jag bryr mig inte om såna kommentarer, det är konstigt också med alla dessa sk "fotografer" ( nu menar jag verkligen inte alla ) som köper en kamera för 10 000 och kan fortfarande inte få bra bilder, en kamera för 10 000 så gör kameran ganska myckat av bilden.. själv använder jag en nikon D40 och där är det inte mycket kameran hjälper till med :P

Nu har jag fått det sagt, alla behöver inte ta åt sig av det jag skrev jag ville bara å det sagt, vad jag tycker om negativa fotografer som inte har ngt vettigt att komma med...

Helt ok med Bra och dåligt kritik ( alltså Ris och Ros )


/// Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0