Ett mellanlägg ^^

Jag har varit ute och fotograferat lite nu :) Dom bilderna kommer nog upp tillsammans med stjärnbilderna som jag ska ta ikväll :)

Nu har jag suttit och spelat gitarr och därför lägger jag upp två bilder på gitarren nu ^^
Snart ska jag iväg på kalas med älsklingen och efter det ut och fota för att sedan krypa ner i sängen och mysa :D Det ser jag fram emot ! :D



Första bilden på gitarren ^^ Ganska snygg bild tkr jag :D



En andra bild på gitarren ^^ Snygg den med faktist!


Nej nu ska jag typ åka :P vi hörs snart!

/// Nemo

Kommentarer
Postat av: Emma Nord, små ord blir stora.

Tack så mycket :)

2011-02-27 @ 10:17:21
URL: http://emmanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0