Ps5, Behöver ni hjälp att lära er?

God morgon, nu höll jag inte vad jag lovade med att ladda upp bilderna igår kväll. Men jag var ute med min underbara flickvän och fotograferade hela natten, och har sovit tills nu...

Nu klev jag precis upp och tänkte, " fan jag måste ju redigera bilderna också" Men som tur e så fick jag en videokurs av en mkt god vän till mig. ( Tack Joel! )

Den var till stor hjlp för mig att lära mig grunderna i ps och sen dess har jag kommit långt. Nu vill jag tipsa er om denn videoblogg till alla er som vill lära er, eller som inte har riktigt koll på allt!

Gå in på www.moderskeppet.se , Där finns tre olika gratis sätt att få kursen och ett där man betalar.

1:a

Du klickar på "Se gratis online", då kommer du få fälja alla avsnitt steg för steg i din webläsare.

2:a

Du klickar på "Ladda ner gratis", då kommer du ladda ner hela kursen men för att kunna se den måste du bränna ut den på skiva.

3:e

Du klickar på "Ladda ner för Iphone/Ipad", det är ett helt nytt alternativ för dig som har just Iphone eller Ipad.

Det sista och 4:e alternativet är att du helt en klickar på "Köp skiva för 149 kr" Då beställer du den helt enkelt hem till din brevlåda.


( En cool bild på mig när jag studerar stjärnorna ;) )

Gå in där nu och lär dig Ps på ett bra sätt! Du lär dig inte allt men själva grunden i det hela, sen kan du alltid efter kursen experimentera dig fram på olika sätt ;)

Nu ska jag sätta mig med mina foton från Igår / Inatt ! :D
Ses snart :P

/// Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0