Resultaten från igår.

"Bättre sent än aldrig" som min farfar brukade säga :P

Nu har jag redigerat dom bilder jag tyckte var ngt att ha, men insperationen igår var inte på topp. Fotograferade typ allt jag såg, minsta lilla rörelse och jag var där med kameran ^^

Idag så har jag planerat att ta lite fler stjärnbilder ;) Dom kan man inte få för många av :D och det blir ju såå snyggt!

Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna eller vrf inte om ni har en idé jag kanske kan genomföra :D



En bild på en askopp ^^ Inget speciellt egentligen :P Jag hade som sagt typ inga ideér i huvudet igår :(





En bild på en hissknapp ^^ Min underbara flickvän var hjärnan bakom fotot :) Men ofc tog jag bilden ;)




Det lyser lila! :D Hmm.. Me so random!...




Denna bild blev nog den mest lyckade igår :P Vad tycker ni ??




Och en sista bild tagen vid centralstationen i gbg :P


Det var allt jag hade från igår :) Kommer garranterat ta bättre bilder ikväll ^^ Det lovar jag ;)

Kanske uppdaterar med några gamla bilder så länge senare idag :D

Tills dess, Ciao!

/// Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0