En låttext...

Här är en egen låttext till gubben i lådan :P
Det är för att visa min kärlek till gnaget!

 

 

 

 

Gnaget dom leker, dom andra de schteeker

jag e så säker, att det aldrig läker

när ni förlorar mot gnaget vi korar

bästa klacken, nu e det dags för attacken

 

Och för er har jag slitit, med hela mitt hjärta

med er ska jag dela både glädje och smärta

Ni kommer att inse, jag sviker er aldrig

Ni är mer än ett lag för mig, Jag är så stark med er..

 

Jag älskar AIK mer än vad du förstår, För er finns jag här i tusentals år

Jag har givit er allt och har mer att ge, för er finns jag här i tusentals år ( tusentals år )

 

Blivit lämnad på hovet, medan sorgen den växte

Så klev ni av isen, med känslor som knäckte

I medgång och motgång, utan att tvingas

så älskar jag gnaget, med en kärlek som tvinnas

Med glädjen och sorgen så sjunger jag sången

Som handlar om gnaget, det bästa laget.

Ni kommer att inse, jag sviker er aldrig

Ni är mer än ett lag för mig, Jag är så stark med er.

 

Jag älskar AIK mer än vad du förstår, För er finns jag här i tusentals år

Jag har givigt er allt och har mer att ge, för er finns jag här i tusentals år ( tusentals år )

 

Ställ mig på norra stå och ska visa er min kärlek. Jag bär stolt ert märke o jag kommer aldrig skämmas

Om ni vinner, då jag brinner. Jag älskat er så länge, Jag kommer alltid att fortsätta

 

Jag älskar AIK mer än vad du förstår, För er finns jag här i tusentals år

Jag har givigt er allt och har mer att ge, för er finns jag här i tusentals år

 

Jag älskar AIK mer än vad du förstår, För er finns jag här i tusentals år

Jag har givigt er allt och har mer att ge, för er finns jag här i tusentals år

 



/// Nemo

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA JU!! :) Lägg in den på AIKs sida på facebook ...

2011-03-17 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0