Vädret igår var läskigt!...

Igår när jag skulle ut och fotografera med min idé som jag kör på så fotade jag först med blixt.. bilden blev då tråkigt och konstig ( det regnade så det blev fläckar över hela bilden ) så bara för att bli av med dom fläckarna så
fotade jag utan blixt och det första resultatet blev såhär:



Vädret är ganska ovanligt och bilden får någon sorts zombiekänsla :o
Efter jag tagit denna bild rusade jag runt i ytterby och fotograferade massa bilder :P Jag gillar verkligen bilderna jag tog igår för ljuset är precis som på bilden ovan :)

Bilderna kommer här:

Bild 1.



Livet rullar på.....

Bild 2.



All i wanted was a car...

Bild 3.



Livet är en våldtäkt...


Bild 4.



ensamheten i livet...

Bild 5.



filosifierar om livet...

Bild 6.



lost ring in the playground...



Det var alla bilder som jag tog igår, Hoppas ni tyckte om dom :P

/// Nemo

Kommentarer
Postat av: Siri

JÄKLAR vilka läckra bilder!

2011-03-13 @ 22:20:56
URL: http://siribrandell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0