Bild från i sommras :)

Här är en bild från i sommras som jag nyss hittade! :D



Detta är den första mest "lyckade" bilden jag tog med min Nikon d40 :)


Nu har jag suttit med Patricia och kollat på Big Brother, Tråkigt om Gurkan lämnar huset för det verkar som det...
Jag har varit hemma och sjuk i två dagar nu så jag ska gå och lägga mig nu och se hur jag mår imorgon. Men hursom så SKA jag fotografera imorgon! :D
Jag har lite slut på idéer så det är lite tråkigt men fick en idé från mikael, ett 24 timmarsfoto ;) mer än så säger jag inte utan ni får vänta och se :P

Om just DU är intresserad av att bli fotograferad av mig, kommentera då :)

Om DU gillar denna blogg, GILLA min Fb sida till höger ------>
och sist men inte minst Följ mig gärna via Bloglovin! :D


/// Nemo

Kommentarer
Postat av: xenea hedberg

jag har ide :D

2011-05-05 @ 15:10:14
Postat av: e m m m m m m m a

snygg bild! :D

2011-05-05 @ 17:25:54
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: Ellinor

sjukt fin bild :)

2011-05-05 @ 19:39:32
URL: http://fancy.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0