Lite bilder från dagen som gått! :D

Här är lite bilder från idag ^^











Så då blev jag äntligen klar med detta inlägg :) tanken var att det skulle vara uppe för 4 timmar sedan men drog iväg och jobbade lite ^^

Idag kände jag bara sug för att fotografera så det blev dessa bilder ovan, ska ut ikväll och köra på min idé "spökskor" för att jag fick en mkt positiv kommentar ang denna idé! :D

Sitter som vanligt och suktar efter en ny kamera, kommer nog snart hoppas jag då jag kan hålla en sprillans ny kamera i handen och verkligen fota allt jag ser! ;)

Jag funderar också på att starta ett eget företag inom foto men har inte kommit på något namn än vilket är trist.. Men ska höra runt med kompisar som startat eget och se hur svårt det egentligen är att driva företag, men om allt går som ska har jag nog ett företag till hösten! :D
Vilket betyder att jag kommer inte använda blogg.se längre utan kommer då att flytta till en egen hemsida!!! :D :D :D


/// Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0